2019 жылғы 17 қазан

National Information Technologies JSC informs of the registration of 10-milionth user of e-Gov Portal.

2019 жылғы 17 қазан

"Ұлттық ақпараттық технологиялар" АҚ Электрондық үкімет порталының он миллионыншы пайдаланушысы тіркелгені туралы хабарлады.

2019 жылғы 17 қазан

В АО «Национальные информационные технологии» сообщили о регистрации десятимиллионного пользователя портала Электронного правительства.

2019 жылғы 17 қазан

National Information Technologies JSC informs of adding a new section called “Professional Career” to eGov.kz portal

2019 жылғы 17 қазан

«Ұлттық ақпараттық технологиялар» АҚ eGov.kz порталындағы жеке кабинетке «Еңбек қызметі» деген атаумен жаңа бөлім қосылғанын хабарлайды

2019 жылғы 17 қазан

АО «Национальные информационные технологии» сообщает, что в личном кабинете портала eGov.kz был добавлен новый раздел – «Трудовая деятельность»

2019 жылғы 14 қазан

National Information Technologies JSC informs of modifying the “Open Dialogue” Portal. Now, representatives of IT companies can make an appointment with the Minister of Digital Development, Innovations and Aerospace Industry of the Republic of Kazakhstan.

2019 жылғы 14 қазан

«Ұлттық ақпараттық технологиялар» АҚ «Ашық диалог» порталының модификациясы туралы хабарлайды. Ендігі жерде IT-компаниялардың өкілдері Қазақстан Республикасының Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министріне қабылдауға жазыла алады.

2019 жылғы 14 қазан

АО «Национальные информационные технологии» сообщает о модификации портала «Открытый диалог». Теперь представители IT-компаний могут записаться на прием к Министру цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан.

Цифрлық білім беру
БАЛАЛАР. РОБОТОТЕХНИКА
Орта білім беруде бағдарламалау
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ МЕКТЕПТЕРДІ ЦИФРЛАНДЫРУ
ЦИФРЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ ДЕГЕНІМІЗ НЕ

ЦИФРЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ

Цифрлық қоғамды құру үшін үздік әлемдік тәжірибеге сәйкес білім беру жүйесін жаңарту қажет. Басты назар креативті және сыни ойлауды дамытуға, сондай-ақ оқу процесінде заманауи білім беру технологияларын пайдалануға аударылатын болады

 

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 12 желтоқсандағы №827 қаулысымен бекітілген "Цифрлық Қазақстан" мемлекеттік бағдарламасына сәйкес халықтың цифрлық сауаттылығы деңгейін 2022 жылға қарай 83% - ға дейін арттыру жөніндегі нысаналы индикатор көзделген

 
2019 жыл
78,5%
2020 жыл
80%
2021 жыл
81,5%

Цифрлық сауаттылық - адамның күнделікті және кәсіби қызметінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана білуі. Бүгінгі күні Қазақстандағы цифрлық сауаттылық деңгейі Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Статистика комитетіне сәйкес (Н-020 "Үй шаруашылығын ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану туралы зерттеу сауалнамасы" статистикалық нысаны) 79,6 %-ды құрайды (Көбірек білу)


Цифрлық сауаттылықты арттыру шеңберінде оқыту ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласындағы ұлттық даму институты базасында жүргізіледі (Көбірек білу)

Мемлекеттік қызметтерді автоматтандыру

67
ҚР Білім және ғылым министрлігіне бекітілген. Оның ішінде:
37 қызмет ҚР Білім және ғылым министрлігімен көрсетіледі
30 қызмет жергілікті атқарушы органдармен көрсетіледі
70,3%
"Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жіберу үшін мектепке дейінгі (7 жасқа дейін) жастағы балаларды кезекке қою" мемлекеттік қызметі автоматтандырылды
64,7%
11 өңірде "Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау және балаларды қабылдау" мемлекеттік қызметі автоматтандырылды
41%
"Қорғаншылық және қамқоршылық жөнінде анықтама беру" мемлекеттік қызметі 7 өңірде автоматтандырылды
87,8%
"Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін бағдарламалары бойынша оқыту үшін ведомстволық бағыныстылығына қарамастан білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау және оқуға қабылдау" мемлекеттік қызметі автоматтандырылды (1 сыныпқа қабылдау)

Цифрландыру әсерлері

73,6%
Wi-Fi нүктелерімен қамтамасыз етуді құрайды; 4 мбит/сек және одан жоғары жылдамдықпен Интернет желісіне кең жолақты қолжетімділікке 6 520 күндізгі мемлекеттік жалпы білім беретін мектеп қосылды
3,7
млрд-қа мемлекеттік қызметтерді цифрландыру есебінен халықтың бюджеті қысқартылды
2
есе мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі қысқартылды
3,4
электрондық журналдар мен күнделіктерге көшу есебінен үнемделді
6 353
он-лайн және 624 оф-лайн мектеп үш тілде жүзеге асырылған сандық білім беру ресурстарына қосылған
675
АҚ үшін грант. 2018-2019 оқу жылына "Ақпараттық қауіпсіздік жүйесі" мамандығы бойынша бакалавриат және магистратура үшін гранттар бөлінді
ЖОСПАРЛАР
 
2018 жыл
 
 
  • Өнеркәсіптік автоматтандыру және цифрландыру институтын құру
  • Цифрлық академияны құру
2019 жыл
 
 
  • Ашық білім берудің ұлттық платформасын құру
  • "Талшықты-оптикалық байланыс желісі технологиясы бойынша ауылдық елді мекендерде Интернет желісіне кең жолақты қолжетімділікті қамтамасыз ету" жобасы бойынша МЖӘ-ні іске асыру шеңберінде 2019 жылға 741 мектепті КЖҚ қамтамасыз ету жоспарлануда (2020 жылға қарай – 540 мектеп)
  • «Е-Диплом» сервисін іске қосу жоспарлануда (дипломдардың деректер қорын қалыптастыру (ҰБДҚ), блокчейн қағидаты бойынша онлайн дипломдарды тексеру үшін веб-ресурсты құру)
  • Online қабылдау сервисін іске қосу жоспарлануда. Мемлекеттік қызметтерді автоматтандыру барлық деңгейде білім беру ұйымдарына балаларды онлайн қабылдауды жүзеге асыруға мүмкіндік береді
  • Халыққа қуат және МТБ және т.б. орын бар екендігі туралы ақпарат бере отырып барлық білім беру ұйымдарының онлайн картасын құру үшін OPEN SCHOOL сервисін іске қосу жоспарлануда
2020 жыл
 
 
  • Жоғары оқу орындарының базасында ақпараттық технологияларды пайдалану арқылы оқытудың жаңа нысанын (қашықтықтан оқыту) ашу жоспарлануда
  • Аттестаттау – вебинарлар, қашықтықтан оқыту арқылы мұғалімдердің/оқытушылардың біліктілігін арттыру
2022 жыл
 
 
  • Бастауыш сыныптарда бағдарламалау сабақтарын енгізу
  • Мектептерде "Информатика" пәнін жаңарту
  • ЖОО-да гуманитарлық мамандықтарға АКТ интеграциясы
Көмек
Көмек
Ай бойы келгендердің барлығы:
Кеше келгендердің барлығы:
Қазір порталда:
URL:
Қате:
Пікір:

Спасибо, информация об ошибке принята.

Извините, в данный момент информация об ошибке не может быть обработана.
Попробуйте позже.