2020 жылғы 29 қыркүйек

Now, users can book or re-book a queue to CSC and Specialized CSC using eGovMobile app. To do this, one needs to select the nearest CSC/Specialized CSC and convenient date and time.

2020 жылғы 29 қыркүйек

Енді ХҚКО-ға және Мамандандырылған ХҚКО-ға кезекке тікелей eGovMobile қосымшасында тапсырыс беруге немесе қайта брондауға болады. Ол үшін ең жақын орналасқан ХҚКО/Мамандандырылған ХҚКО-ты және келуге ыңғайлы күн мен уақытты таңдау керек.

2020 жылғы 29 қыркүйек

Теперь забронировать или перебронировать очередь в ЦОН и СпецЦОН пользователи могут прямо в приложении eGovMobile. Для этого нужно выбрать ближайший по расположению ЦОН/СпецЦон и удобные для посещения дату и время.
Еңбек және әлеуметтік қорғау саласындағы цифрландыру
АТАУЛЫ ӘЛЕУМЕТТІК КӨМЕК
АӘК БОЙЫНША 10 СҰРАҚ ПЕН ЖАУАП
ЭЛЕКТРОНДЫҚ ЕҢБЕК БИРЖАСЫ
ЕҢБЕК ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ

ЕҢБЕК ЖӘНЕ ӘЛЕУМЕТТІК ҚОРҒАУ

Еңбек және әлеуметтік қорғау саласындағы цифрландыру Қазақстан экономикасын технологиялық жаңғыртудың маңызды бағыттарының бірі болып табылады.

Мемлекеттік қызметтерді цифрландыру
2018 жылғы нақты нәтиже (939 млн .теңге)
Барлық көрсетілген электрондық мемлекеттік қызметтер
2018 жылы – 6,9 млн., 2019 жылы – 6,0 млн.
Мүгедектікті сырттай анықтау
1039 өтініш қабылданды, 719 қызмет көрсетілді
Бала тууға байланысты белсенді қызмет көрсету
Зейнетақылардың композиттік мақсаты

ЭЛЕКТРОНДЫҚ ЖӘНЕ/НЕМЕСЕ ПРОАКТИВТІ ФОРМАТТАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК ҚЫЗМЕТТЕР

2018 ж. - 64% 2019 ж. - 80% 2020 ж. - 90%

Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау саласындағы жаңа технологиялар

НЕГІЗГІ НӘТИЖЕЛЕР

ЖҰМЫСПЕН ҚАМТУ ЖӘНЕ ЕҢБЕК

135мың 2019 жылдың 5 айында жұмысқа орналастыру
17%2018 жылы жұмысқа орналастыру өсімінің
883 млн.теңге, 2018 ж.
15мың ұйым қосылған
679мың. шарт цифрланды
7АТ шешім енгізілді
200мың бос орындар
320мың түйіндеме

ӘЛЕУМЕТТІК ЖОБАЛАР

  • Мүгедектердің қозғалуына бейімделген интерактивті карта ғимараттар мен объектілер
  • Құралдар мен сервистерді өнім берушілерді жеке таңдау
  • Astana Hub халықаралық технопаркінің резиденттерімен ынтымақтастық
  • Жеке кабинет - ЭЦҚ пайдалана отырып "қызметтерді" және "шартты" қаржыларды басқару
  • Адамның тауарды (ТСР) оның тұрғылықты жері бойынша жеткізу сәтіне дейін таңдауы (трекинг - тапсырысты бақылау)
  • ЕХӘҚМ және басқа МО ақпараттық жүйелерімен интеграциялау
  • 2018 жылы 60 адам оқытылды, 77% бірден жұмысқа орналасты
  • Мамандықтар: SMM-менеджер (әлеуметтік желілердің маркетологтары), PPC-менеджер (контекстік жарнама бойынша мамандар), web-сайттарды әзірлеуші

ЦИФРЛАНДЫРУ ЖОСПАРЛАРЫ

 
I тоқсан
 
 
2019 жыл
  • БЖЗҚ анықтамасын бір рет қолданылатын пароль арқылы алу
  • Дипломмен ауылға
  • "АӘК калькуляторы” telegram bot
  • Бір рет қолданылатын пароль арқылы АӘК анықтамасын алу
II тоқсан
 
 
  • Еңбек бойынша есептіліктің статистикалық нысандары
  • Жаңа форматтағы АӘК
  • Оралман мәртебесін беру мерзімін қысқарту жөніндегі пилот
III тоқсан
 
 
  • Ахуалдық орталық
  • Egov-те әлеуметтік қызметтер бөлімі
  • Көп балалы аналарға проактивті жәрдемақы тағайындау жөніндегі пилот
  • Мүгедектік саласында проактивті мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі пилот
  • egov порталында әлеуметтік аударымдар бойынша анықтама беру
  • Мемлекеттік қызметтер трекингін пилоттық іске қосу
  • Отбасының әлеуметтік картасы
  • Онлайн-оқыту
  • Smart Data Ukimet
IV тоқсан
 
 
  • Виртуалды кеңесші
  • Проактивті зейнтеақы тағайындау бойынша пилот
  • Электрондық еңбек биржасында мемлекеттік қызмет бос жұмыс орындарын ұсыну
  • Әлеуметтік сақтандыру саласында проактивті мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі пилот
Көмек
Көмек
Ай бойы келгендердің барлығы:
Кеше келгендердің барлығы:
Қазір порталда:
URL:
Қате:
Пікір:

Спасибо, информация об ошибке принята.

Извините, в данный момент информация об ошибке не может быть обработана.
Попробуйте позже.