girl

2021 жылғы 22 қазан

Thanks to Digital Documents service available at eGov mobile app, mobile operator customers might not provide original copies of ID documents at service centers to get services.
Қыз

2021 жылғы 22 қазан

Благодаря сервису «Цифровые документы» в приложении eGov mobile клиенты операторов связи могут не предъявлять оригиналы документов, удостоверяющих личность для получения услуг в сервисных центрах.
Девушка

2021 жылғы 22 қазан

Благодаря сервису «Цифровые документы» в приложении eGov mobile клиенты операторов связи могут не предъявлять оригиналы документов, удостоверяющих личность для получения услуг в сервисных центрах.

2021 жылғы 18 қазан

Now, citizens can submit a request for maternity benefit via popular bank apps, namely Halyk Homebank and Kaspi.kz.

2021 жылғы 18 қазан

Енді сіз жаңа туған нәрестеге жәрдемақыны Halyk Homebank пен Kaspi.kz қосымшалары арқылы алуға өтініш бере аласыз.

2021 жылғы 18 қазан

Теперь подать заявку на пособие по новорожденным можно через популярные банковские приложения Halyk Homebank и Kaspi.kz.

 

ЖИ саласындағы жобалар

 

Smart-мектеп

 

Петропавлда С. Шаймерденов ат. қалалық классикалық гимназиясы "Smart-мектеп" жобасын енгізді, ол ата-аналарға мектепке қашан және қанша бала барғанын, сондай-ақ тамақтануға қанша ақша жұмсағанын білуге мүмкіндік береді. Бұрын ата-аналар балаларының сабаққа бармай жүргені туралы біле алмады, бірақ баланың мектепке жетпей қалуы бұдан бетер болады. Қолжетімділікті бақылау және басқару жүйесі (ҚББЖ) оқу орындары үшін арнайы жасалған, ол бөгде адамдардың кіруін болдырмайды және SMS-хабарламалардың көмегімен ата-аналарды баланың мектепке келу және одан кету уақыты туралы хабардар етеді. Сондай-ақ, "Е-асхана" модулі іске қосылды, ол оқушыларға арнайы карталардың көмегімен түскі асқа электронды төлем жасауға мүмкіндік береді. Карталарда оқушының қалауы туралы ақпарат көрсетіледі, ол бойынша оның рационын да көруге болады.

 

Smart-балабақша

 

Петропавлда "Алтын бесік" балабақшасында Smart-балабақша жобасы іске қосылды, ол балалардың сабаққа қатысуын электронды есепке алуды, даму мониторингін жүргізуге, сондай-ақ ішкі процестерді автоматтандыруға мүмкіндік береді. Бала-бақшаларға балаларды ата-аналары өздері ертіп әкелетіндігіне қарамастан, жүйе ғимаратқа бөгде адамдардың кіруіне жол бермеуге мүмкіндік береді, өйткені рұқсаттамалар тек ата-аналарға ғана қолжетімді болады. Сонымен қатар, баланың дамуы, тамақтануы және денсаулығы туралы мәліметтерді жүйеге енгізуге болады, бұл оның жетістіктерін қадағалауды жеңілдетеді. Жоба біртіндеп қаланың 14 мемлекеттік мектепке дейінгі мекемесіне енгізілетін болады.

 

Е-күнделік

 

Білім беру ұйымдары үшін электрондық құжат айналымы мүмкіндігін және білім беру үдерісінің барлық қатысушылары арасындағы әлеуметтік желілік өзара іс-қимыл құралдарын біріктіретін "Күнделік" автоматтандырылған білім беру ақпараттық жүйесі: мұғалімдер, ата-аналар және оқушылар.

Түйін бағыттары:

• Мектептегі білім беруді жаңғырту.

• Білім беру үдерісіне алдыңғы қатарлы АКТ-ны біріктіру.

• "Педагог-оқушы-ата-ана" интерактивті коммуникациясын дамыту.

• Ақпараттық алмасудың бірыңғай ортасын енгізу.

• Мектеп экожүйесін құру және қызмет көрсету.

• Қашықтықтан білім беру мүмкіндіктерін қамтамасыз ету.

 

ҮД саласындағы жобалар

 

ҰБДҚ (Ұлттық білім беру деректер қоры)

 

ҰБДҚ-да 20 мыңнан астам білім беру ұйымдары тіркелген (Білім басқармалары; мектепке дейінгі ұйымдар; мектептер мен колледждер) 4,5 млн. пайдаланушы мәліметтері, білім беру процесінде пайдаланылатын материалдық-техникалық база туралы мәліметтер (кітаптар, компьютерлер және т. б.) бар. Жалпы, ақпарат 2800 көрсеткіш бойынша қалыптастырылады.

Барлық ақпаратты қызметкерлер орындарында толтырады. Деректер ЭЦҚ-мен куәландырылады және өңірлер ақпараттың шынайылығы үшін жауапты болады.

 

Үлкен деректерді жинау, өңдеу және талдау жүйесі (Big Data)

 

• Еңбек тиімділігін және шешімдер қабылдауды арттыру үшін «бұлтты» технологияларды пайдалана отырып, үлкен деректерді жинау, өңдеу және талдау жүйелерін (Big Data) әзірлеу қарастырылды.

• Кемінде 40 сағат, параллель (қазақ және орыс) мәтіндер корпусы кемінде 100 мың сөз мөлшерінде (екі тіл үшін жиынтығында) құрастырылған акустикалық корпус құрылды.

• Тәуелділіктің көне банкін құру әдістеріне, бейне деректер мен бейнелердегі адам қызметін белгілеудің қазіргі әдістері мен технологияларына, көп мәнді шкала бойынша деректерді жинау және тоналылығын белгілеу әдістеріне әдеби шолу жасалды, сондай-ақ мәтіндердің тоналдығын белгілеу үшін бағдарлама жасалды.

• Нейрондық желілер базасында қазақ тілінің акустикалық моделі құрылды.

• Статистикалық тәсіл негізінде машиналық аударма әдістері мен алгоритмдеріне әдеби шолу жасалды және машиналық аударма сапасын бағалау әдістерін, адамның ойлау үрдістерінің типтерін және оларға қолданылатын семантикалық талдау әдістерін зерттеу.

 

System for Education Data Analysis

 

"Үлкен деректер" технологияларын пайдалану бізді сапалы білім алуда халықтың қажеттілігін анықтау мен талдауда, соның салдарынан жалпы білім беру жүйесінің сапасын арттыруда түбегейлі жаңа тәсілге алып келеді.

 

"System for education data analysis" порталында келесілер ұсынылған:

• мектептер бойынша ақпарат (орналасқан жері, түрі, оқу тілі);

• оқушылар саны туралы ақпарат, мемлекеттік жалпы білім беретін мектептердегі оқушы орнының тапшылығы немесе профицитінің болуы;

• мемлекеттік жалпы білім беретін мектептерді (1) оқушыларды оқыту нәтижелері, (2) қосымша білім алуға оқушылардың қол жетімділігі мен қатысуы, (3) педагог жұмыскерлердің сапасы және (4) мектептерді материалдық-техникалық жарақтандыру өлшемдері бойынша кешенді бағалау;

• негізгі сапа көрсеткіштері бойынша өздерін қызықтыратын мектептерді салыстыру мүмкіндігі;

Қазақстан Республикасының жоғары, техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдары берген дипломдарды онлайн тексеру мүмкіндігі порталдың артықшылығы болып табылады (http://seda.iac.kz/diploma-verify/).

Көмек
Көмек
Ай бойы келгендердің барлығы:
Кеше келгендердің барлығы:
Қазір порталда:
URL:
Қате:
Пікір:

Спасибо, информация об ошибке принята.

Извините, в данный момент информация об ошибке не может быть обработана.
Попробуйте позже.