Қараша айында egov порталында жаңа «Жеке кабинет» іске қосылады Баспаға шығару нұсқасы
2014 жылғы 7 қазанЕgov.kz әзірлеушілерінің айтуы бойынша, жаңа «Жеке кабинет» үш негізі компоненттерден тұратын болады: «Дербес құжаттама», «Хабарлама» және «Азаматтың көмекшісі». Егер соңғы атап өтілгендерден келесі жылы порталда пайда болатын болса, онда бірінші екеуі – осы жылдың аяғына дейін болады.
Атап айтқанда, «Дербес құжаттамада» азамат мемлекеттік деректер қорындағы ол туралы барлық бар ақпаратқа: аты және куәлігінің нөмірінен бастап мекенжай тіркеуі мен отбасы жағдайына дейін қолжетімді болады. Одан басқа, құжаттама жылжымайтын мүлік көлік құралдарының иесі туралы, әлеуметтік мәртебесі, сондай-ақ алынған лицензиялар туралы ақпаратты қамтиды.
«Азамат өмір бойы мемлекетпен өзара іс-қимылда болады. Еgov-та жеке кабинетті жаңартудың мақсаты – ол өзара іс-қимылды жеңілдету. Мемлекет азаматқа егер жеке куәлікті ауыстыру мерзімі келген жағдайда, егер айыппұл жазылған және оны төлеу керек болғанда, егер балабақшаға баланың кезегінің нөмірі өзгерген жағдайда хабарлайтын болады. Жылдың аяғында пайдаланушының «Жеке кабинетіне» жылжымайтын мүлік құқық иесінің өзгергендігі туралы, көлік жүргізуші куәлігін ауыстыру және техникалық байқауды өту қажеттілігі туралы, балабақшаға және т.б. баланың кезегінің жылжуы туралы хабарлама келетін болады. Автоматты түрде, кабинеттен шықпай-ақ, ол сонымен қатар аса танымал қызметтерді ала алады» - деп Байланыс, ақпараттандыру және байланыс комитетінің төрағасы Сакен Сарсенов хабарлады.
Хабарлама сонымен қатар азаматтың электрондық поштасына және мобильдік телефонына жіберілетін болады. Пайдаланушыға қолайлы болуы үшін оларды алуға қол қою немесе жазуға мүмкіншілік берілген. Перспективада egov-та «Жеке кабинеттің» жаңа мүмкіншіліктері заңды тұлғаларда да пайда болады.