«Электрондық үкімет» порталында жаңа мемлекеттік көрсетілетін қызметтер мен сервистер пайда болды Баспаға шығару нұсқасы
2020 жылғы 31 наурыз«Ұлттық ақпараттық технологиялар» АҚ «электрондық үкімет» порталында жаңа көрсетілетін қызметтер мен сервистердің іске қосылуы туралы хабарлайды.
Енді, азаматтар «электрондық үкімет» порталы арқылы төтенше жағдай кезеңіне міндетті әлеуметтік сақтандыру жүйесінің қатысушыларына әлеуметтік төлемақы алуға, сондай-ақ жұмыссыз азаматты тіркеуге өтініш бере алады.
Бұған қоса, жаңа мемлекеттік көрсетілетін қызметтер мен сервистерді іске асыру кезінде оларды алудың кейбір процестерін де оңайлаттық.
Осылайша, республика тұрғындарының әлеуметтік желілердегі көптеген хаттары мен өтініштеріне байланысты біз әлеуметтік төлемақы (42 500 теңге) алуға электрондық өтініш беру процесін оңайлаттық, атап айтқанда, енді «Мемлекеттік көрсетілетін қызмет атауы» деген орынды толтыру міндетті емес, өйткені бұл орынды толтыру қиындық туғызатын және, көбінесе, дұрыс толтырылмайтын.
Ашып айтқанда, енді пайдаланушыға «Мазмұны» деген орында «Төтенше жағдай кезеңіне міндетті әлеуметтік сақтандыру жүйесінің қатысушыларына әлеуметтік төлемақы беру» деп көрсету/таңдау жеткілікті, кейін қажетті өңірді көрсету және, ең бастысы, қызмет алушыларда еңбекпен қамту және әлеуметтік бағдарламалардың тиісті бөлімін (орталық аппарат немесе өңіріңіздегі бөлім) дұрыс және нақты таңдау қажет.
Бұл ретте, пайдаланушыда электрондық өтініш беру кезінде қолдану мерзімі жарамды ЭЦҚ болу тиіс, оны да үйден шықпай алуға болады. Бұл ретте, ХҚКО-ның қашықтан ЭЦҚ беру процесімен айналысатын қызметкерлерінің жұмыс кестесі мынадай: дүйсенбі – жұма күндері сағат 09.00-ден 20.00-ге дейін, сенбі күні – сағат 09.00-ден 14.00-ге дейін, жексенбі күні - демалыс.
Анықтама ретінде:
Бүгінгі күні мемлекеттік көрсетілетін қызметтер мен сервистерді:
1. Egov.kz - www.egov.kz порталы арқылы
2. Facebook және ВКонтакте мессенджері (адаммен жеке хабар алмасу сияқты) арқылы;
3. Telegram-bot - @EgovKzBot2.0 арқылы;
4. eGovMobile (AppStore/GooglePlay) қосымшасы арқылы алуға болады.
Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер мен сервистерді алу, сондай-ақ жеке тұлға қашықтан ЭЦҚ алу жөніндегі әр қадам берілген бейне нұсқаулықтармен eGov.kz порталының YouTube-арнасында (https://www.youtube.com/egovkzteam) таныса аласыздар.
Консультациларды Facebook және ВКонтакте мессенджері немесе ҚР Бірыңғай байланыс орталығының 1414 тегін нөмірі арқылы алуға болады.
* * * * * * * *
«Ұлттық ақпараттық технологиялар» АҚ «электрондық үкіметтің» ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылымының және мемлекеттік органдардың бірыңғай көлік ортасының операторы болып табылады, сондай-ақ орталық пен өңірлік мемлекеттік органдардың ақпараттық жүйелеріне жүйелі-техникалық қызмет көрсетуді жүзеге асырады.
Қосымша ақпарат алу үшін байланыс нөмірлері:
«Ұлттық ақпараттық технологиялар» АҚ
Қазақстан Республикасы, Нұр-Сұлтан қаласы, Д. Қонаев көшесі, 12/1, «TRUST» БО
тел.: +7-7172-740598 (ішкі 3132)
тел.: +7-7172-702000 (ішкі 3067)
press@nitec.kz
НҰСҚАУЛЫҚ
Төтенше жағдайға байланысты 1 МВт (42 500 теңге) көлемінде төлемді қалай алуға болады?
Егер сіз жұмыс беруші болсаңыз және сіздің қызметкерлеріңіз демалысқа демалыспен жіберілсе, сіз қызметкерлерге төлем жасау үшін өтініш беруіңіз керек:
• Egov.kz порталына электрондық цифрлық қолтаңбаны қолдана отырып кіріңіз;
Оң жақ жоғарғы бұрышта өз атыңызды және қалқымалы мәзірді нұқыңыз, «Электрондық қоңыраулар» тармағын таңдаңыз;
• «Онлайн қызметке тапсырыс беру» түймесін басыңыз;
• Ашылған терезеде «Жасау» түймесін басыңыз;
• атау өрісінде «Төтенше жағдай кезінде міндетті әлеуметтік сақтандыру жүйесінің қатысушыларына әлеуметтік жәрдемақы тағайындау» тармағын таңдаңыз;
• Ашылған терезеде «Жасау» түймесін басыңыз;
• Мемлекеттік атау өрісінде «Төтенше жағдай кезінде міндетті әлеуметтік сақтандыру жүйесінің қатысушыларына әлеуметтік жәрдемақы тағайындау» тармағын таңдаңыз;
• Барлық қажетті жолдарды толтырыңыз. «Мазмұны» жолында «төтенше жағдайлар кезінде міндетті әлеуметтік сақтандыру жүйесінің қатысушыларына әлеуметтік төлемдер тағайындау» көрсетіледі;
• «Аймақ» өрісінен өз аймағыңызды таңдаңыз;
• «Алушы» өрісінде сіздің аймағыңыздағы жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бойынша тиісті органды таңдаңыз;
• Мәлімдеменің электронды нұсқасын тіркеңіз;
• Қызметкерлер тізімінің электрондық нұсқасын тіркеңіз;
• ЭЦҚ қою арқылы өтініш жіберіңіз.
Жауап 3 жұмыс күні ішінде egov.kz порталындағы жеке кабинетке келеді.
Егер сіз еңбек демалысына жіберілген қызметкер болсаңыз:
• Egov.kz порталына электрондық цифрлық қолтаңбаны қолдана отырып кіріңіз;
• Оң жақ жоғарғы бұрышта өз атыңызды және қалқымалы мәзірді нұқыңыз, • «Электрондық қоңыраулар» тармағын таңдаңыз;
• «Онлайн қызметке тапсырыс беру» түймесін басыңыз;
• Ашылған терезеде «Жасау» түймесін басыңыз;
• Барлық жолдарды толтырыңыз;
• «Мемлекеттік қызметтің атауы» жолында «Төтенше жағдайлар кезінде міндетті әлеуметтік сақтандыру жүйесіне қатысушыларға әлеуметтік төлем тағайындау» тармағын таңдаңыз;
• «Мазмұны» деген жолда «төтенше жағдайлар кезінде міндетті әлеуметтік сақтандыру жүйесінің қатысушыларына әлеуметтік төлемдер тағайындау» көрсетіледі;
• «Аймақ» өрісінен өз аймағыңызды таңдаңыз;
• «Алушы» өрісінде сіздің аймағыңыздағы жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бойынша тиісті органды таңдаңыз;
• Мәлімдеменің электронды нұсқасын тіркеңіз;
• Өзіңізді көрсететін тізімнің электронды нұсқасын тіркеңіз;
• ЭЦҚ қою арқылы өтініш жіберіңіз.
Жауап 3 жұмыс күні ішінде egov.kz сайтындағы жеке кабинетке келеді.
Егер сіз өзіңіз үшін әлеуметтік және / немесе зейнетақы жарналарын төлеумен жұмыс жасасаңыз (жеке кәсіпкерлер, жеке тәжірибе, қызмет көрсету (ESP төлеушілері), азаматтық-құқықтық келісімшарттар бойынша қызметтер көрсету):
• Egov.kz порталына электрондық цифрлық қолтаңбаны қолдана отырып кіріңіз;
• Оң жақ жоғарғы бұрышта өз атыңызды және қалқымалы мәзірді нұқыңыз, «Электрондық қоңыраулар» тармағын таңдаңыз;
• «Онлайн қызметке тапсырыс беру» түймесін басыңыз;
• Ашылған терезеде «Жасау» түймесін басыңыз;
• Барлық жолдарды толтырыңыз;
• «Мемлекеттік қызметтің атауы» жолында «Төтенше жағдайлар кезінде міндетті әлеуметтік сақтандыру жүйесіне қатысушыларға әлеуметтік төлем тағайындау» тармағын таңдаңыз;
• «Мазмұны» деген жолда «төтенше жағдайлар кезінде міндетті әлеуметтік сақтандыру жүйесінің қатысушыларына әлеуметтік төлемдер тағайындау» көрсетіледі;
• «Аймақ» өрісінен өз аймағыңызды таңдаңыз;
• «Алушы» өрісінде сіздің аймағыңыздағы жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бойынша тиісті органды таңдаңыз;
• «Мазмұны» жолағында «Міндетті әлеуметтік сақтандыру жүйесіне қатысушыларға төтенше жағдай кезінде әлеуметтік жәрдемақылар тағайындау» жолын көрсетіңіз;
• Мәлімдеменің электронды нұсқасын тіркеңіз;
• Өзіңізді көрсететін тізімнің электрондық нұсқасын тіркеңіз
• ЭЦҚ қою арқылы өтініш жіберіңіз.
Жауап 3 жұмыс күні ішінде egov.kz сайтындағы жеке кабинетке келеді.
Егер сіз өзіңіз үшін ешқандай шегерімдер жасамай жұмыс жасасаңыз (мысалы, таксист, күтуші және т.б.)
• CAP төлеңіз (қалада 2 651 теңге, ауылдық жерде 1 325,5 теңге). Мұны «Қазақстан Халық Банкі», «Fortebank», «Сбербанк», «ЖусанБанк», «Банк центр несие», «Kaspi bank» банктерінің ұялы қосымшаларында, сондай-ақ банктік филиалдарда және «Қазпошта» арқылы, сондай-ақ SMS арқылы жасауға болады.
• Egov.kz порталына электрондық цифрлық қолтаңбаны қолдана отырып кіріңіз;
• Оң жақ жоғарғы бұрышта өз атыңызды және қалқымалы мәзірді нұқыңыз,
• «Электрондық қоңыраулар» тармағын таңдаңыз;
• «Онлайн қызметке тапсырыс беру» түймесін басыңыз;
Ашылған терезеде «Жасау» түймесін басыңыз;
• Барлық жолдарды толтырыңыз;
• «Мемлекеттік қызметтің атауы» жолында «Төтенше жағдайлар кезінде міндетті әлеуметтік сақтандыру жүйесіне қатысушыларға әлеуметтік төлем тағайындау» тармағын таңдаңыз;
• «Мазмұны» жолында «төтенше жағдайлар кезінде міндетті әлеуметтік сақтандыру жүйесінің қатысушыларына әлеуметтік төлемдер тағайындау» көрсетіледі;
• «Аймақ» өрісінен өз аймағыңызды таңдаңыз;
• «Алушы» өрісінде сіздің аймағыңыздағы жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бойынша тиісті органды таңдаңыз;
• «Мазмұны» жолағында «Төтенше жағдай үшін міндетті әлеуметтік сақтандыру жүйесінің қатысушыларына әлеуметтік төлемдер тағайындау» жолын көрсетіңіз;
• Мәлімдеменің электронды нұсқасын тіркеңіз;
• Өзіңізді көрсететін тізімнің электронды нұсқасын тіркеңіз;
• ЭЦҚ қою арқылы өтініш жіберіңіз.
Жауап 3 күн ішінде egov.kz сайтындағы жеке кабинетке келеді.
Егер сіз жұмысыңыздан айырылсаңыз (жұмыстан босатылса), Еңбек министрлігі жұмыс табуға көмектесуге дайын. Егер сіз жұмыс таба алмасаңыз, сізге жұмысынан айрылғаны үшін әлеуметтік төлем тағайындалуы мүмкін.
Ол үшін сізге қажет:
• Egov.kz порталына электрондық цифрлық қолтаңбаны қолдана отырып кіріңіз;
Жұмыспен қамту және жұмыспен қамту бөлімінде «жұмыс іздеушілерді тіркеу» қызметін таңдаңыз;
• «Онлайн қызметке тапсырыс беру» түймесін басыңыз;
• Барлық жолдарды толтырыңыз және ЭЦҚ қол қою арқылы өтінімді жіберіңіз.
• 10 күн ішінде сіз жұмыс іздеуге тырысуыңыз керек. Мұны enbek.kz сайтынан жасай аласыз. Жұмыспен қамту орталығы бос жұмыс орындарын ұсынады.
• Егер осы уақыт ішінде жұмыс табылмаса, азамат қашықтан жұмыссыз мәртебесін алады (қажет болған жағдайда жұмыспен қамту орталығының қызметкері қосымша ақпарат алу үшін сізбен байланысады).
• Төлем автоматты түрде тағайындалады және жалақының 40% құрайды.