2019 жылғы 16 тамыз

National Information Technologies JSC informs of launching a new service called “Checking a status to participate in program to decrease debt load” on eGov.kz portal

2019 жылғы 16 тамыз

"Ұлттық ақпараттық технологиялар" АҚ eGov.kz порталында "Борыштық жүктемені азайту бағдарламасына қатысу үшін мәртебені тексеру" жаңа сервисінің іске қосылғаны туралы хабарлайды

2019 жылғы 16 тамыз

АО «Национальные информационные технологии» сообщает о запуске нового сервиса «Проверка статуса для участия в программе по снижению долговой нагрузки» на портале eGov.kz

2019 жылғы 13 тамыз

National Information Technologies JSC announces the launch of a new e-government service: Issuance of information on the status and movement of social contributions to a participant of the compulsory social insurance system.

2019 жылғы 13 тамыз

"Ұлттық ақпараттық технологиялар" АҚ "Міндетті әлеуметтік сақтандыру жүйесінің қатысушысына әлеуметтік аударымдардың жай-күйі мен қозғалыстары туралы ақпаратты беру" жаңа электрондық мемлекеттік көрсетілетін қызмет іске қосылғандығы туралы хабарлайды.

2019 жылғы 13 тамыз

АО «Национальные информационные технологии» сообщает о запуске новой электронной государственной услуги: «Выдача участнику системы обязательного социального страхования информации о состоянии и движении социальных отчислений».

2019 жылғы 12 тамыз

National Information Technologies JSC announces the launch of a new state service 'Issuance and renewal of permits for labor immigrants' on the eGov portal
Денсаулық сақтауды цифрландыру
Денсаулық сақтауда жасанды интеллектіні қолдану
Денсаулық сақтауды цифрландыру
Денсаулық сақтаудағы цифрлық технологиялар
Электрондық денсаулық паспорты
 
Денсаулық сақтауды цифрландыру

2018 жылғы 10 қаңтарда Қазақстанның Тұңғыш Президенті - Елбасы Қазақстан халқына Жолдауында ақпараттық жүйелерді интеграциялау, мобильді сандық қосымшаларды пайдалану, электрондық денсаулық төлқұжаттарын енгізу және "қағазсыз" ауруханаларға көшу арқылы медициналық көмектің қолжетімділігі мен тиімділігін арттыру қажеттігін атап өтті. Мемлекет Басшысының тапсырмаларын ескере отырып, Министрлік сарапшылармен, бизнес қоғамдастық өкілдерімен бірлесіп денсаулық сақтауды цифрландырудың жаңа тәсілдерін әзірледі.

Жаңа тәсілдің мәні аурулар кезінде медициналық көмек көрсету шеңберінде адам денсаулығының барлық экожүйесін кешенді цифрландыруға көшу болып табылады.

Денсаулықты қамтамасыз етудің негізгі факторы салауатты өмір салты және дұрыс және пайдалы ақпарат алу мүмкіндігі болып табылады: қалай денсаулықты нығайтуға және сақтауға болады, сапалы медициналық қызметтерді қалай алуға болады.

Осылайша, Денсаулық экожүйесі пациенттің мүддесі төңірегінде құрылған және 4 бағытта сегменттелген:

ауруларды сауықтыру және алдын алу
ауруларды ерте анықтау
медициналық көмек көрсету
созылмалы ауруларды басқару және оңалту

Мемлекеттік қызметтерді автоматтандыру

«Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер тізілімін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 18 қыркүйектегі № 983 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 22 сәуірдегі № 217 қаулысына (бұдан әрі – қаулы) сәйкес денсаулық сақтау саласында 50 мемлекеттік қызмет көрсетіледі, оның ішінде:

Жергілікті атқарушы органдар (бұдан әрі – ЖАО) – 20 мемлекеттік қызмет, оның ішінде:
Сонымен қатар Орталық аппарат, Комитет пен оның аумақтық бөлімшелері деңгейінде 28 мемлекеттік қызмет көрсетіледі.

Сонымен қатар мына мемлекеттік қызмет көрсетеінін айта кету керек:

«Азаматтарға арналған үкімет мемлекеттік корпорациясы» КЕАҚ - «Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыруға аударымдардың және (немесе) жарналардың аударылған сомалары туралы ақпарат беру»;
«Дәрілік заттарды, медициналық мақсаттағы бұйымдар мен медициналық техниканы сараптау ұлттық орталығы» ШЖҚ РМК - «Дәрілік заттардың, медициналық мақсаттағы бұйымдар мен медициналық техниканың қауіпсіздігі, тиімділігі және сапасы туралы қорытынды беру»
50 мемлекеттік көрсетілетін қызметтің ішінде:
16
мемлекеттік қызмет - электрондық /қағаз түрінде
19
мемлекеттік қызмет - электрондық нысанда

2018 жылға цифрландыру әсерлері

Дәрілік заттарды қамтамасыз етуді талдау алгоритмі енгізілді, нәтижесінде 38 млрд. теңге үнемделді.
"Қағазсыз аурухана" пилоттық жобасының арқасында денсаулық сақтау ұйымдарының 100%-ы медициналық құжаттаманы қағазсыз жүргізуге көшті.
Ағымдағы уақытта жүргізілген жұмыстардың әлеуметтік-экономикалық тиімділігі:
  • - емханаға бару саны 2 есеге қысқарды;
  • - бар кезектер 2 есеге қысқарды;
  • - на 50% уақытты үнемдеу;
  • - зерттеу нәтижелерін алуға кететін уақыт 2,5 есеге қысқарды;
«Диагноз қою және емдеу жоспарларын басқару бөлігінде жасанды интеллектті құру және енгізу» жобасы пилотының барысында 13 нозология түрі (аналық без, асқазан, өкпе, сүт безі, қуық, тоқ ішектің, бауырдың, өңештің, қуық асты безінің, тік ішектің, жатыр денесінің, жатыр мойнының, қалқанша безінің обыры) бойынша 66 емделіп шығу оқиғасы сынақтан өткізілді;

Денсаулық сақтаудағы жаңа технологиялар

Даму жоспары
2019 жыл
  • Пациенттің денсаулық жағдайының онлайн мониторингі
  • Жасанды интеллект негізіндегі талдау
  • Пациенттерді қашықтан диагностикалау
  • Дәрілік заттарды, ММБ және МТ таңбалау және қадағалау (blockchain)
  • Қаржыландыру мәселесі оң шешілген жағдайда бүкіл ел бойынша онкологиялық науқастарға арналған емдеу жоспарын белгілеуде жасанды интеллект технологияларын (IBM Watson for Oncology) қолдану
2020 жыл
  • Жай-күйін қашықтан бақылауды енгізу
  • Дербестендірілген медицина (геномика)
  • ЭДП-мен жасанды интеллект жүйесінің интеграциясы (автоматты талдау жүйесі және ықтимал аурулармен заңдылықтарды анықтау)
2021 жыл
  • Медициналық көмек көрсету шеңберінде машиналық оқыту және жасанды интеллект (ДЗ, ММБ жұмсалуын талдау, ТМККК және МӘМС жоспарлау және оңтайландыру)
  • Аурушаңдықты болжау
  • Клиникалық деректерді сақтау үшін BLOCKCHAIN технологиясын пайдалану
Көмек
Көмек
Ай бойы келгендердің барлығы:
Кеше келгендердің барлығы:
Қазір порталда:
URL:
Қате:
Пікір:

Спасибо, информация об ошибке принята.

Извините, в данный момент информация об ошибке не может быть обработана.
Попробуйте позже.