Айдар парағына өту

Заңды тұлғалар үшін ЭЦҚ онлайн ұзарту Баспаға шығару нұсқасы

Cоңғы өзгеріс: 05.04.2020

Электрондық цифрлық қолтаңба, қысқаша ЭЦҚ, әр түрлі онлайн қызметтерді алғанда сіздің электрондық қолтаңба қызметін орындай отырып (анықтамалар алудан мемлекеттік сатып алуларға қатысуға дейін), оның иесі туралы құпия ақпаратты қамтиды. Сол себепті жыл сайын ЭЦҚ әрекетін ұзарту қажет. Осылайша, сіз сертификатыңыз жоғалмағанын және бөгде адамдардың қолында емес, сіздің қолыңызда екенін растайсыз.

ЭЦҚ қолдану мерзімінің аяқталуы туралы хабарлама

Файлдық жүйеге берілген ЭЦҚ-ның қолдану мерзімі 1 жылды құрайды.Негізгі ақпарат тасығыштарға (жеке куәлік, Kaztoken, eToken, аKey, jaCarta) шығарылған ЭЦҚ-ның мерзімі 3 жылды құрайды. ҚР Ұлттық куәландырушы орталығы жүйесінде ЭЦҚ-ның әрекет ету мерзімінің жақындап келе жатқаны туралы хабарламалардың екі түрін онлайн режимінде ұзарту ұсынысымен автоматты түрде жіберу жүзеге асырылды.

  • Электрондық пошта бойынша көп мәрте хабарламалар – 1 ай бұрын, 2 апта бұрын, 7 күн бұрын. Бұл хабарламаларды алу үшін ҚР ҰКО-дағы жеке кабинетіңізде өзіңіздің e-mail-ңызды көрсету қажет.
  • ЭЦҚ әрекет ету мерзімі аяқталғанға дейін 10 күн бұрын SMS-хабарлама. SMS Мобильді азаматтар базасында тіркелген телефон нөміріне, яғни eGov-тағы Жеке кабинетте пайдаланушыда тіркелген телефон нөміріне келеді.

Заңды тұлғаларға ЭЦҚ әрекетін дербес қалай ұзарту керек?

Алдымен Ұлттық куәландыру орталығында  сайт пайдаланушысының жеке кабинетіне ауысу қажет. Жеке кабинетке сіз ресурстың бас парағынан немесе хатта көрсетілген сілтеме бойынша ауыса аласыз.

 Сонымен, сіз Жеке кабинетке кіру парағындасыз. (1-сурет).

1-сурет

  1. «Жеке кабинетке кіру» батырмасын шертіңіз, авторлану парағына ауысыңыз (2-сур.).

2-сурет.

Маңызды! Осы өтінімді активтеу үшін бірінші басшының растауы қажет. Негізгі жолдар қолданыстағы тіркеу куәлігіне сәйкес автоматты түрде толтырылады. e-mail, елді мекенді, кілттерді сақтау орны мен Кілттерді сақтау орнына жолды көрсетіңіз.

2. Және «Өтінім беру» батырмасын басыңыз (3-сурет).

3 - сүрет

 3. Жіберілетін өтінімнің дұрыстығын растаудың қанат белгісін қойыңыз және «Растау» батырмасын басыңыз (4-сурет).

4-сүрет

4.Парольді енгізіп, «Қол қою» батырмасын басыңыз (5-сурет).

5 - сүрет

 5.Өтінімнің  нөмірін  есте  сақтаңыз  (6-сурет).  Бірінші  басшы  өтінімді  растағаннан   кейін

«Берілген өтінімнің мәртебесі» бөлімі арқылы тіркеу куәліктерін орнатыңыз.

6 - сүрет

6. Өтінімді бірінші басшыда растағаннан кейін «Менің ЭЦҚ» мәзірін ашыңыз, «Берілген өтінімнің мәртебесі» бөліміне өтіңіз.

Өтінімнің нөмірін енгізіңіз және «Іздеу» батырмасын басыңыз (7-сурет).

7 - сүрет

7. «Кілттерді сақтау орнына дейінгі жолды» көрсетіңіз және «Сертификаттарды жүктеу» батырмасын басыңыз (8-сурет).

8 - сүрет

8. Тіркеу куәліктері сәтті орнатылатынын хабарлайтын терезе пайда болады (9-сурет).

9 - сүрет

9. ЭЦҚ шығару аяқталды.

Сонымен қатар, сіз бірінші басшының жеке кабинетте жұмыс жасау бойынша толық нұсқауды жүктей аласыз.

2015 жылғы 2 желтоқсаннан бұрын алған ҚР ҰКО тіркеу куәліктерін кері қайтарып алу үшін ескі нұсқадағы жеке кабинетке кіру керек. 2015 жылғы 2 желтоқсанға дейін шығарылған тіркеу куәліктерін қайта шығару жеке кабинет арқылы жасау керек (жаңа ЖК сілтеме жоғарыда көрсетілген).

2015 жылғы 2 желтоқсанға дейінгі алған ҚР ҰКО қайта шығаруды тек қана жеке тұлғалар және заңды тұлғаның бірінші басшысы жасай алады. Ұйымның жұмыскерлері онлайн өтінімді беріп, растау процедурасын өту керек: Бірінші басшы → Тіркеу орталығы (ХҚКО).

Дереккөз: http://pki.gov.kz

Көмек
Көмек
Ай бойы келгендердің барлығы:
Кеше келгендердің барлығы:
Қазір порталда:
URL:
Қате:
Пікір:

Спасибо, информация об ошибке принята.

Извините, в данный момент информация об ошибке не может быть обработана.
Попробуйте позже.