1414 - Бірыңғай байланыс орталығы Баспаға шығару нұсқасы
Cоңғы өзгеріс: 28.11.2022Пайдалы сілтемелер:
Электрондық үкімет порталының Бірыңғай байланыс орталығы қалай жұмыс жасайды?
Порталмен жұмыс жасау кезінде, қандай да бір қызметті немесе ақпаратты алу кезінде көптеген пайдаланушыларда белгілі бір қиындықтар туындайды. Мұндай пайдаланушыларға «Call-орталық», «Кері байланыс» және «1414 нөмір» сөздері таныс.
«Электрондық үкімет» порталының Бірыңғай байланыс орталығы (бұдан әрі - ББО) өз жұмысын 2011 жылғы 29 қарашада бастады. ББО қызметі басынан мемлекеттік көрсетілетін қызметтер алу бойынша консультация беруге, сапалы мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету бойынша шағымдар мен ұсыныстар қабылдауға бағытталған.
Кәсіби кеңесші - клиент риза.
Белгілі болғандай, ББО 80% жұмысының тиімділігі кәсіби дайындалған қызметкерлер байланысты. Тек оператордың жұмысының сапасы бойынша, компания клиенттері ұсынылып отырған қызметтің сенімділігі мен сапасының деңгейі туралы пікір айтады. Сондықтан барлық операторларға міндетті түрде тіл тапқыштық, сауатты сөйлеу, сөзді анық айту, дұрыс айту, адамдармен сындарлы жұмыс істей білу талаптары қойылады.
Күн сайын әр оператор тез арада олардың мәселелерін шешіп, жауап беруді күтетін он шақты клиентпен сөйлеседі. Бір күнде орташа есеппен алғанда орталықпен 16 мыңнан 18 мыңға дейінгі сұрау салулар өңделеді. Өңделген сұраныстардың рекордтық саны 30 мыңнан астам қоңырауды құрайды.
2011 жылдан 2019 жылға дейін ББО 31 млн. астам өтініш қабылдады, 2020 жылы 2 739 447 млн. өтініш түсті.
Бірыңғай байланыс орталығына келіп түскен әр бір қоңырау арнайы сапаны бақылау жүйесі үшін белгіленіп, тіркеледі. Егер қызмет көрсету және консультация беру сапасы бойынша операторға ескерту келіп түссе, сапаны бақылау қызметкерімен қалыптасқан әңгіме міндетті түрде тыңдалады және оператордың заңсыз іс-әрекеті расталған жағдайда, қызметкерге қатысты тиісті тәртіптік шара қолданылады.
2017 жылғы 22 наурызда «Хрусталь гарнитура» халықаралық байқауының «Мемлекеттік органдарда және ТКШ секторында халыққа қызмет көрсету бойынша ең үздік орталық» номинациясы бойынша қазылар алқасының жоғары бағасын алған, ББО жеңімпаз атанды.
2018 жылдың 2 ақпанында ББО халықаралық "Хрустальная гарнитура" конкурсының финалистерінің шорт-парағына келесі номинациялар бойынша кірді:
- «Жыл параоператоры»,
- «Жақсарту, жаңғырту, бизнес-трансформацияның үздік бағдарламасы».
Көбінесе ББО келесі мемлекеттік қызметтер бойынша сұрақтар түседі:
№ |
Электрондық үкімет портал арқылы |
«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» КЕАҚ арқылы |
1 |
Қазақстан Республикасының азаматтарын тұрғылықты жері бойынша тіркеу |
|
2 |
Бала туғанда берілетін және бала күтімі жөніндегі жәрдемақыларды тағайындау |
|
3 |
«Жылжымайтын мүлікке құқықтарды (ауыртпалықтарды) мемлекеттік тіркеу» |
|
4 |
Алғашқы медициналық-санитарлық көмек көрсететін медицина ұйымдарына тіркелу |
Мынадай әлеуметтік тәуекелдер жағдайларына әлеуметтік төлемдер тағайындау: еңбекке қабілеттілігін жоғалту, асыраушысынан айырылу, жұмысынан айырылу, жүкті болу мен босануға байланысты табысынан айырылу, жаңа туған баланы асырап алуға байланысты табысынан айырылу, бала бір жасқа толғанға дейін оның күтіміне байланысты табысынан айырылу |
5 |
Заңды тұлғаларды мемлекеттік тіркеу, олардың филиалдары мен өкілдіктерін есептік тіркеу |
Сонымен қатар, операторлар келесі сұрақтар бойынша жиі консультация береді:
- электрондық цифрлық қолтаңбаны алу (ЭЦҚ);
- порталда тіркеу;
- ЖҚЕ айыппұлдарын төлеу;
- мемлекеттік органдарға электрондық өтініштерін беру;
- электрондық лицензиялар алу;
- нотариустардың жеке кабинетте жұмыс жасау;
- «Азаматтарға арналған үкімет»мемлекеттік корпорациясы»КЕАҚ қызметері бойынша.
Бірыңғай байланыс орталығында қалай консультация алуға болады?